رونالدو برای چهارمین بار ازدواج میکند + عکس

تبلیغات شما

پاتوق تفریحی پاتوق تفریحی
درباره ما
لینکستان
امكانات جانبي

 

رونالدو برای چهارمین بار ازدواج میکند + عکس

رونالدو برای چهارمین بار ازدواج میکند ,  رونالدو، ستاره پیشین برزیلی قصد دارد برای چهارمین بار ازدواج کند. به گزارش وب‌سایت خبری «UOL ESPORTE» برزیل، او قصد دارد سال آینده مراسم عروسی مفصلی برگزار کند که قرار است 3 روز طول بکشد و 1000 نفر هم به آن دعوت خواهند شد.

 

 این‌طور که پیداست مراسم عروسی رونالدو با نامزدش «مورایس» در یک مکان تفریحی خصوصی در 170 کیلومتری ریودوژانیرو برگزار خواهد شد.

 

گزارش وب‌سایت خبری برزیلی براساس گفته‌های یکی از نزدیکان این زوج تنظیم شده که نامش فاش نشده است. به گفته این منبع آگاه، ستاره پیشین رئال‌مادرید و بارسلونا اول تصمیم داشته در ماه می‌(‌اردیبهشت) سال آینده ازدواج کند اما بعد تاریخ را کمی جلو انداخته و حالا قرار است مراسم روزهای 18 تا 20 آوریل (29 تا 31 فروردین) برگزار و به روز 21‌ همین ماه (یکم اردیبهشت) که جشن ملی برزیل است متصل شود.



:: موضوعات مرتبط: عکس، اخبار جدید، اخبار ورزشی، ،
:: برچسب‌ها: ازدواج رونالدو,عکس های از عروسی رونالدو,اخبار ورزشی,فوتبال,دونالدو و همسرش,عکس سکسی همسر رونالدو,,
نویسنده : Admin
تاریخ : دو شنبه 21 مهر 1393

رسول خطيبي که هفت سال پيش پيراهن شماره 10 دايي را پوشيده و مورد غضب وي قرار گرفته بود، امروز با پيروزي سه گله مقابل پرسپوليس از زير سايه‌ي وي درآمد.


به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی که در نیمه اول بازی چندان دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه نکرده بود. در نیم ساعت آخر مسابقه 3 گل وارد دروازه پرسپولیس کرد تا اوضاع قرمزپوشان بحرانی بشود.

داور : احمد صالحی
اخطار : خالد شفیعی، محسن دلیر و مهدی کیانی از تراکتورسازی و محسن بنگر از پرسپولیس

پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، اومانیا، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی ، احمد نورالهی، امید عالیشاه(71 حمید علی‌عسگر)، محمد نوری(67 افشین اسماعیل‌زاده)، مهدی طارمی، محمد عباس‌زاده
سرمربی: علی دایی

تراکتورسازی: حامد لک، خالد شفیعی، حبیب گردانی، احمد آل نعمه(46 میرهانی هاشمی)، محمد ایران پوریان، احمد کامدار، سامان نریمان جهان، مهدی کیانی، فرشاد احمدزاده، محسن دلیر و ادینهو
سرمربی: رسول خطیبی


:: موضوعات مرتبط: اخبار جدید، اخبار ورزشی، ،
:: برچسب‌ها: نتیجه بازی تیم پرسپولیس,نتیجه بازی امروز,بازی های لیگ برتر,باخت پرسپولیس,مقابل تراکتور سازی,خلاصه بازی پرسپولیس تراکتور,,
نویسنده : Admin
تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393
اسامی بازیکنانی که سربازی نرفته اند .....

 

سازمان لیگ اسامی 21 فرد شاغل در فوتبال ایران که خدمت سربازی را طی نکرده‌اند اعلام کرد.

در یکی دو هفته گذشته بحث‌ پیرامون چند بازیکن لیگ برتری که با کارت پایان خدمت جعلی در لیگ بازی می‌کردند سوژه اول رسانه‌های ورزشی شده بود، تا جایی که سازمان نظام وظیفه هم وارد عمل شد و به طور صریح اعلام کرد دو بازیکنی که بیشتر از همه راجع به آن‌ها بحث وجود داشته یعنی بختیار رحمانی و علی حمودی دوره‌ی سربازی خود را نگذرانده و باید وظیفه مقدس سربازی را طی کنند تا بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.

از همان زمان روی بازیکنان زیادی شک و تردید وجود داشت که آیا خدمت سربازی خود را گذرانده‌اند یا خیر؟ حتی سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر که انگار از جزئیات این موضوع و اینکه چه بازیکنانی دوره سربازی خود را نگذرانده‌اند خبر داشت، با بعضی از آن‌ها تماس گرفته بود و از آن‌ها خواسته بود که فصل بعد را در این تیم سپری کنند تا دوره‌ی سربازی خود را هم طی کرده‌ باشند.

با این حال سازمان لیگ طبق وعده‌ای که از پیش داده بود فهرست 21 فرد شاغل در فوتبال ایران را که دوره‌ی سربازی خود را طی نکرده‌اند مشخص کرد. سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری نام این افراد را اعلام کرده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی، ،
:: برچسب‌ها: سازمان لیگ اسامی افرادی که در فوتبال ایران خدمت سربازی را طی نکرده‌اند,اعلام اسامی باریکنانی که سربازی نرفته اند,اعلام اسامی باریکنانی که , , ,سازمان لیگ,علی کعبی,حسین ماهینی,علیرضا حقیقی,بختیار رحمانی,ساسان انصاری,آرش افشین,میلاد غریبی,سازمان لیگ 21 فرد شاغل در فوتبال ایران را که دوره‌ی سربازی خود را طی ن,بازیکنان لیگ برتری با کارت پایان خدمت جعلی در لیگ بازی می‌کردند, ,
نویسنده : Admin
تاریخ : چهار شنبه 12 شهريور 1393
بازی ایران و کره جنوبی 27 آبان در تهران برگزار می‌شود

 

خبرگزاری یون‌هاپ‌ کره‌جنوبی اعلام کرد تیم‌های ایران و کره‌جنوبی روز 18نوامبر در تهران به مصاف هم خواهند رفت.

 

پس از اینکه علی کفاشیان هفته گذشته اعلام کرد در صورت موافقت کی‌روش تیم‌های ایران و کره به مصاف هم خواهند رفت، امروز خبرگزاری یون‌هاپ کره‌جنوبی جزئیات بیشتری از این دیدار منتشر کرد.

 

بر اساس خبری که خبرگزاری کره‌جنوبی منتشر کرده، تیم‌های ایران و کره‌جنوبی روز 18نوامبر (27آبان‌ماه) در تهران به مصاف هم خواهند رفت.

 

این خبر را یکی از مسوولان فوتبال کره‌جنوبی که نامی از او برده نشده است، اعلام کرده است.

 

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی همچنین از برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل ونزوئلا نیز خبر داده است.

 

این در حالی است که "هونگ‌میونگ‌بو" سه هفته پیش پس از ناکامی کره در جام جهانی از سمت خود استعفا کرد و در حال حاضر فدراسیون کره جنوبی نام سرمربی جدید این تیم را انتخاب نکرده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی، ،
:: برچسب‌ها: بازی ایران کره,بازی ایران کره جنوبی,بازی دوستانه ایران کره,بازی دوستانه ایران کره جنوبی,بازی ایران و کره جنوبی 27 آبان در تهران برگزار می‌شود,بازی دوستانه ایران کره جنوبی 27 ابان برگزار می شود,زمان بازی ایران کره,زمان بازی ایران کره جنوبی,ونزوئلا,بازی دوستانه ایران ونزوئلا,زمان برگزاری بازی ایران کره جنوبی,برگزاری بازی دوستانه ایران ونزوئلا,
نویسنده : Admin
تاریخ : چهار شنبه 12 شهريور 1393
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
طراح قالب