WeChat v6.0 (بدون فیلتر)

تبلیغات شما

پاتوق تفریحی پاتوق تفریحی
درباره ما
لینکستان
امكانات جانبي

 

سرانجام پس از 8 ماه ، این مسنجر رفع فیلتر شد !

یکی از مسنجر های بسیار پرقدرتی که این روزها بسیار نامش سرزبانهاست، مسنجر شناخته شده ی WeChat می باشد . این مسنجر ، به گفته ی سازندگانش ، دارای بیش از 300 میلیون کاربر می باشد که هرروز بدون هیچگونه نگرانی بوسیله این مسنجر با دوستان خود گفتگوی صوتی  یا متنی انجام می دهند . همچنین ، سرعت انتقال اطلاعات بوسیله این مسنجر بسیار بالا بوده و تاخیر بسیار کمتری در مقایسه با مسنجر های دیگر دارد . هنگامی که شما به اینترنت متصل شوید ، اپلیکیشن بصورت خودکار در حساب کاربری ویچت شما لاگین کرده و تمامی پیام های جامانده را به شما نمایش میدهد . بدین ترتبی شما هرگز پیامی را از دست نخواهید داد . برای استفاده از این نرم افزار ، تنها کافیست پس از دانلود آن ، در آن یک حساب کاربری ایجاد کنید که کمتر از 30 ثانیه زمان میبرد و پس از آن بصورت نامحدود و رایگان با دوستان خود گفتگو کنید . بوسیله مسنجر ویچت ، هرگز نیازی به حضور در جلسات و کنفرانس ها ندارید ! چراکه این مسنجر ، امکان ساخت گروپ مسنجر هایی با امکان گفتگو با 40 نفر را دارا می باشد و از این بابت خیال کاربران خود را آسوده کرده است . امتیاز بالای دریافتی از کاربران گوگل پلی ، یعنی 4.3 از 5 ، نیز نشانه ی محبوبیت و کاربردی بودن آن می باشد .تفاوت بارزی که این مسنجر با همکاران خود مانند وایبر دارد ، این است که شما در مسنجر ویچت ، می توانید علاوه بر افزودن به دوستان از روی شماره ، می توانید از روی ID افراد نیز آنها را اد کنید . از هفته ی گذشته تا کنون ، اپلیکیشن ویچت از درون کشور فیلتر شده است .



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها، دانلود نرم افزار، دانلود های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود وی چت, دانلود وی چت بدون فیلتر, دانلود ورژن جدید وی چت, دانلود جدید ترین ورژن وی چت, وی چت بدون فیلتر, دانلود نسخه جدید وی چت,
نویسنده : Admin
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1393

 

soft98

Artisteer 4.2.0.60559 نام یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت قالب وبسایت به صورت سریع و آماده است. با این نرم افزار شما به سرعت تبدیل به یک متخصص طراحی وبسایت می شوید. از قابلیت های این برنامه می توان به ویرایش و برش گرافیک، برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS، طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke اشاره کرد. همچنین شما توسط این برنامه می توانید قالب وبلاگ بسازید در عرض چند دقیقه البته بدون نیاز به فتوشاپ یا و یا داشتن مهارت فنی.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Artisteer :

 

  • طراحی قالب وبلاگ در عرض چند دقیقه
  • ویرایش و برش گرافیک
  • برنامه نویسی به زبان XHTML و CSS
  • طراحی آسان قالب های جوملا و دروپال و وردپرس و پوسته های DotNetNuke
  • رابط گرافیکی کاربر پسند و کارایی بالا
  •                                                          استفاده آسان


:: موضوعات مرتبط: دانلود ها، دانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: طراحی , طراحی قالب ,دانلود برنامه,دانلود نرم افزار طراحی قالب, قالب , وبلاگ , وب سایت , طراحی قالب وبلاگ , طراحی قالب ,
نویسنده : Admin
تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1393
دانلود بازی آنلاین مزرعه داری Hay Day v1.20.125 اندروید

 

امروز روز آن فرا رسیده است تا کشاورزی کاملا جدیدی را با استفاده از کنترل های لمسی هوشمند در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید. لطفا توجه کنید! این بازی کاملا رایگان است اما با این حال برای بری موارد که مایلید می توانید با پول واقعی خریداری کنید. طبق گفته سازنده این بازی برای سنین ۱۳ به بالا مناسب است.

بازگشت به طبیعت و تجربه های مفید، زندگی کردن ساده در زمین و پرورش جوجه ها، خوک، گاو و گوسفند از اتفاقات بازیست. همچنین شما می توانید با نام خود محصولات کساورزی را برداشت کنید و علاوه بر آن نانوایی، کارخانه های تولید شکر و لبنیات برای تولید محصولات تازه و سالم ایجاد کنید. هم چنین می توانید تجارتی با دوستان خود در مغازه های کنار جاده راه اندازی کنید و در روزنامه ها تبلیغ کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها، دانلود نرم افزار، برنامه های اندروید، بازی های هوشی برای اندروید، بازی های فکری برای اندوید، ،
:: برچسب‌ها: دانلود بازی آنلاین مزرعه داری Hay Day v1, 20, 125 اندروید , Download game farm Hay Day v1, 20, 125 Android , دانلود , دانلود بازی , بازی , دانلود بازی اندروید , بازی آنلاین , بازی آنلاین اندروید , دانلود بازی آنلاین اندروید , بازی مزرعه داری , دانلود بازی مزرعه داری , دانلود بازی hay day , دانلود بازی hay day برای اندروید , ,
نویسنده : Admin
تاریخ : یک شنبه 30 شهريور 1393

دانلود نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده

Easy Recovery Pro 10

 

 

 

 

برای کاربرانی که حداقل 15 سال از آشنایی شان با کامپیوتر میگذرد، نرم افزار Easy Recovery یک نوستالژی است. زمانی که نرم افزارهای زیادی برای بازیابی فایل های پاک شده وجود نداشتند و Easy Recovery اولین و آخرین امید آنها بود. و انصافا هم خیلی وقت ها مشکلات ما را حل میکرد.

 

اگر یک ویروس، یک اشتباه، یا یک کاربر نابلد باعث شده است تا اطلاعات و فایل های مهم شما پاک شود، هنوز هم امیدی برای بازیابی آنها هست. نرم افزار Easy Recovery Pro امکانات خوبی برای بازیابی اطلاعات دارد.

 

فرقی نمیکند اطلاعات شما از چه نوعی باشد. عکس، موسیقی، فیلم، اسناد اداری، یا هر فرمت دیگری. این نرم افزار میتواند سطح درایو های کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع اطلاعات پاک شده ای که امکان بازیابی دارد را برگرداند.

 

این نرم افزار قادر به بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، کارت حافظه، فلش مموری، هارد اکسترنال و همچنین دوربین دیجیتال و موبایل میباشد.

 

نسخه جدید نرم افزار Easy Recovery Pro با ظاهری تازه و همان قدرت همیشگی، به تازگی منتشر شده است و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها، دانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات، دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده، دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل، دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده مموری موبایل، دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده از موبایل، نرم افزار بازگرداندن اطلاعات پاک شده، دانلود نرم افزار بازگردانی اطلاعات، نرم افزار بازگرداندن اطلاعات فلش، نرم افزار ریکاوری، نرم افزار ریکاوری قوی، دانلود نرم افزار ریکاوری عکس، نرم افزار بازیابی عکس، نرم افزار بازیابی فایلهای پاک شده، دانلود نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده، نرم افزار بازیابی فایل، نرم افزار قدرتمند ریکاوری، نرم افزار Recovery، بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات، نرم افزار بازیابی، نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد، نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل، نرم افزار بازیابی عکس از دوربین دیجیتال، نرم افزار بازیابی فایل از فلش مموری، نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال، نرم افزار بازیابی USB، نرم افزار حذف فایل های محرمانه، دانلود EasyRecovery Pro، دانلود نرم افزار Easy Recovery، ,
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393

سوپرایز امروز : آموزش ترول سازی تصویری + دانلود نرم افزار ترول سازی

 

نرم افزار اول برای اندروید

 


یش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

تصاویر ترول، تصاویر جالبی است که در سایت های اجتماعی برای بیان مطبی به صورت طنز آمیز استفاده می شود. نرم افزار Rage Meme Camera با بهره گیری از دوربین تلفن همراه شما تصاویر ترول برای افراد مورد نظر شما ایجاد می کند.این نرم افزار یک از پر کاربرد ترین برنامه های اندروید برای افرادی است که می خواهند نظرات خود را به صورتی بامزه بیان کنند.

 

ویژگی های کلیدی Rage Meme Camera :
- بیش از ۱۴۰ تصویر ترول از حالات مختلف رفتاری
- امکان ذخیره سازی در گالری تلفن همراه
- امکان چرخش و بزرگنمایی تصاویر ترول
- ایجاد اثرات  Polaroid دروبین



:: موضوعات مرتبط: دانلود ها، دانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه,دانلود برنامه ساخت ترول,دانلود ترول,دانلود برنامه ترول برای اندروید,ساخت,ترول,برای اندروید,
نویسنده : Admin
تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393
 

http://up.fun100.ir/up/fun100/wp-content/uploads_2013/October/26/BlazeVideo-SmartShow-1.2.0.1.jpg

BlazeVideo SmartShow یک راه حل ساده و حرفه ای برای ایجاد کلیپ های ویدیویی منحصر به فرد با استفاده از تصاویر می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید عکس هایتان را همراه با موسیقی ادغام کنید و کلیپی جذاب بسازید. نرم افزار دارای افکت ها ، فریم ها و امکاناتی بسیار جذاب برای حرفه ای شدن کلیپ شما می باشد. این نرم افزار گزینه ای بسیار مناسب جهت ساخت کلیپ های تولد ، عروسی و سایر مراسم های دیگر می باشد و با رابط کاربری بسیار جذاب باعث شده میلوینها طرفدار در سراسر جهان پیدا کند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: برنامه BlazeVideo SmartShow,برنامه BlazeVideo SmartShow 1, 2, 0, 1,برنامه جدید BlazeVideo SmartShow 1, 2, 0, 1,برنامه حرفه ای BlazeVideo SmartShow,برنامه ساخت فیلم,برنامه ساخت کلیپ,برنامه ساخت کلیپ با تصاویر,دانلود BlazeVideo SmartShow,دانلود BlazeVideo SmartShow 1, 2, 0, 1,ساخت کلیپ با تصاویر,ساخت کلیپ با عکس,نسخه جدید BlazeVideo SmartShow 1, 2, 0, 1,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار با لینک مستقیم,دانلود نرم افزار جدید,,
نویسنده : Admin
تاریخ : چهار شنبه 12 شهريور 1393

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، دانلود بازی، دانلود بازی جنگی، دانلود بازی فکری، دانلود بازی کم حجم، بازی انلاین، بازی مسابقه ای، دانلود بازی هوشی، دانلود بازی های دیگر..، ،
:: برچسب‌ها: دانلود Sniper Elite 3, دانلود رایگان Sniper Elite 3, دانلود رایگان بازی اسنایپر الیت 3, دانلود رایگان کرک BlackBox بازی Sniper Elite 3, دانلود مستقیم Sniper Elite 3, دانلود مستقیم بازی اسنایپر الیت 3, دانلود نسخه بلک باکس بازی Sniper Elite 3, دانلود نسخه فشرده بازی Sniper Elite 3, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Sniper Elite 3, دانلود کرک FTS بازی Sniper Elite 3, دانلود کرک نهایی Sniper Elite 3,
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 7 تير 1393

دوستان بهتون پیشنهاد میکنم این برنامه آندرویدی رو از دست ندن (( انتقال فایل بین دو تا گوشی آندرویدی با استفاده از وای فای من خودم امتحان کردم یه فایل 800 مگابایتی رو در حدود 9 دقیقه طول کشید انتقالش همین کار رو اگه با بولوتوس میکردم ساعت ها طول میکشید))

ZapyaZapya سریعترین ابزار انتقال فایل در جهان برای اندروید می باشد که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت ۲ مگابایت بر ثانیه دقیق ۱۰ برابر سرعت ۳G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید . با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر آنچه را که در حافظه اسمارت فون خود دارید با سرعتی بالا ارسال کنید و یا به صورت گروهی به انتقال و دریافت فایل بپردازید .
روش استفاده از برنامه : نرم افزار را اجرا کنید و برای اولین بار برای خود یک آواتار بسازید و پس از آن در صفحه ی جدید لیستی از بازی ها و برنامه های شما به نمایش در می آید که برروی connect to friends کلیک میکنید و نفر دوم باید در گوشی خود create group را انتخاب کند . پس از ساخت گروپ گزینه ی connect to friends به wating for friends تغییر خواهد کرد که نفر دوم باید در گوشی خود connect to friends را انتخاب کند و به انتقال فایل ها بپردازند .

• قابل نصب و اجرا بر روی آندروید نسخه 2.2 و بالاتر.

ویژگی ها:
- اشتراگ گذاری بی سیم فایل ها در میان دستگاه های اندروید، آی او اس و کامپیوتر
- انتقال سریع داده ها با سرعت ۱۰ مگابایت
- اشتراک گذاری عکس ها
- اشتراک گذاری فیلم ها
- اشتراک گذاری آهنگ ها
- اشتراک گذاری بازی ها
- اشتراک گذاری هرنوع فایل
- دارای بیش از ۵۰ میلیون کاربر



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، دانلود های دیگر، برنامه های اندروید، برنامه امنیت، برنامه رمز ورود، ایکون برای اندروید، بازی های هوشی برای اندروید، بازی های فکری برای اندوید، نرم افزار های کاربردی اندروید، هک و ترفند اندروید، ،
:: برچسب‌ها: برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود نسخه جديد دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود برنامه ي دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود برنامه جديد دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود نسخه جديد دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود نسخه جديد برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,برنامه توپ دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود برنامه توپ دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود برنامه زيبا دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود نسخه قبلي برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود کرک برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا, رمز برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,کيجين برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,نسخه جديد برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,سايت برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,سايت دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,برنامه جديد دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,نقد برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,خريد برنامه دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,خريد نقدي دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,download دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,download program دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,danlod barname دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,برنامه موبايل دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,بازي موبايل دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,موبايل دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,برنامه نوکيا دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,برنامه کاربردي دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,کاربردي دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود برنامه موبايل دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,برنامه سامسونگ دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود برنامه موبايل سامسونگ دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود براي دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود برنامه موبايل دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,بازي دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,برنامه خوب دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,برنامه جديد دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,نسخه جديد نرم افزار دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,دانلود نسخه اصلي نرم افزار دانلود نرم افزار انتقال فايل با واي فا,
نویسنده : Admin
تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393

نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp  سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن "عکس بگیر" می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

Screenshot capton عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.8.5

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، دانلود های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود عکس برداری از کامپیوتر,دانلود,نرم افزار,عکس برداری از گرافیک,دانلود نرم افزار عکس برداری از صفحه,دانلود برنامه فیلم برداری,,
نویسنده : Admin
تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager v6.19.8 Final



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، دانلود های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود,دانلود نرم افزار جدید,دانلود برنامه مدیریت دانلود,گرفتن برنامه مدیریت دانلود,دانلود رایگان,برنامه دانلود, ,
نویسنده : Admin
تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393

نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند. قابلیت های ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است و کاربر میتواند با بخش ادیتور آن نسبت به تنظیم نور،تنظیم اتوماتیک رنگ و رزولوشن و وضح تصویر عکس خود را بهینه نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهایی جهت قرار دادن افکت و از بین بردن اشیاء ناخواسته و رفع نویز و لرزش های درون عکس می باشد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار تنظیم رنگ حرفه ای نور است. در برخی عکس ها مشاهده می شود که فضایی بسیار تیره و فضایی بیش از حد روشن است که با تکنولوژی تنظیم نور و کنتراست میتوانید به صورت اتوماتیک این مشکل را حل کنید. قابلیت های دیگری نیز ویرایش متادیتا ها،تغییر سایز عکس،کاهش کیفیت عکس،چرخش و بریدن قسمتی از عکس و قرار دادن انواع واترمارک نیز در دیگر توانایی های نرم افزار گنجانده شده است. یکی از نکات مهم نرم افزار نگهداری فایل اصلی از هرگونه تغییرات ناشی در هنگام ویرایش است تا در صورت بروز مشکل فایل اصلی سالم بماند. نمایش انواع عکس ها با بالاترین کیفیت ممکن و سریعترین زمان برای جایگزینی نمایشگر عکس های ویندوز مناسب است. 

 

ACDSee.Pro.Cover مدیریت و ویرایش عکس ها ACDSee Pro 7.1.164

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: ویرایش عکس, دانلود برنامه ویرایش عکس, چگونه عکس را ویرایش کنیم, دانلود نرم افزار, ,
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393

آموزش تصویری فیلتر (سانسور) کلمات بد ارسال شده توسط کاربر

آموزش تصویری در ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، دانلود های دیگر، چت روم، اسکریپ های دیگر چت روم..، ،
:: برچسب‌ها: فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,مشاهده فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,نسخه جديد فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,فيلم اکشن اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,فيلم کمدي اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,فيلم قشنگ اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,فيلم جديد اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,فيلم هاي اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم, پشت صحنه فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,تصاوير فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,بازيگر فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,تيتراژ فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,نقد فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,سوتي فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,فيلم قديمي اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم جذاب اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود زيرنويس اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,زيرنويس اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم هاليوودي اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم با کيفت720 اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم با کيفيت320 اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم با کيفيت پايين اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم با کيفيت بالا اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم کم حجم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم ايراني اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم هندي اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم امريکايي اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود فيلم آلماني اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود زير نويس انگليسي فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود زير نويس فارسي فيلم اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,برنامه کاربردي اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود برنامه اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,برنامه توپ اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,برنامه کاربردي ويندوز اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,برنامه خوب اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,برنامه بهينه سازي اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم, برنامه پشتيبان گيري اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,برنامه جديد اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,برنامه بهينه سازي به نام اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود نرم افزار دکستاب اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود نرم افزار جديد اموزش سانسور کردن کلمه ها درچت روم,دانلود ,
نویسنده : Admin
تاریخ : چهار شنبه 13 خرداد 1393

دانلود نرم افزار امنیتی اسمارت سکوریتی

ESET Smart Security 6.0.3

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security 6.0.3 منتشر شد!

 

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

به همین دلیل کاربرانی که فقط مایل به نصب آنتی ویروس هستند، میتوانند از آنتی ویروس نود 32 استفاده کنند.

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، و مجموعه ابزارهای امنیت اینترنت را با هم داشته باشید، نسخه ای که در همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب نمایید.

 

سطح امنیت برخی از آنتی ویروس ها و فایروال های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد. به همین دلیل هم تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس و فایروال های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها، کاربران را به استفاده از نرم افزارهای Free تشویق میکند. اما به خاطر سابقه و شهرت نرم افزارهای معروف، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های معروف تر استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از نرم افزار امنیتی ESET را تهیه کرده ایم. که شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

در نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.



 



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، دانلود های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: دانلود انتی ویروس,انتی ویروس,برنامه ضد ویروس,انتی ویرس جدید,برنامه,نرم افزار جدید,,
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 10 خرداد 1393

Instagrille دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر   Instagram for Windows

همان طور که می دانید، برنامه Instagram محبوب ترین برنامه اشتراک گذاری عکس ها و افکت گذاری بر روی آن ها می باشد ، اما این برنامه ساخته شده برای اندروید و آیفون می باشد ولی امروز نرم افزار تحت ویندوز برای طرف داران اینستاگرام به نام Instagrille اماده کرده ایم ، این برنامه به کاربران ویندوزی این امکان را می دهد تا اکثر کارهای قابل انجام در محیط اصلی اینستاگرام نظیر لایک، کامنت و دنبال کردن افراد را روی دسکتاپ خود انجام دهند به جز امکان آپلود عکس ، هم اکنون می توانید نرم افزار اینستاگریل را از سایت ناز دانلود دریافت کنید و به اشتراک گذاری عکس های خود بپردازید.

 

دالنود در ادامه مطلب...!



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار، دانلود های دیگر، ،
:: برچسب‌ها: بازی,باحال,بازی برای کامپیوتر,بازی برای اندوید,برنامه عکس گرفتن,بازی جدید,عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر,
نویسنده : Admin
تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
طراح قالب